Sökresultat för Marcus Van Dijk...
Rensa filter?
av:Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus Van Dijk
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
I den här prisbelönta boken – nu i sin andra reviderade upplaga – visas hur de mänskliga sinnena kan bilda utgångspunkt för ett företags marknadsföring. Det handlar om hur företag via emotionella inslag – genom att synas, låta, dofta, kännas eller smaka – kan bemöta kunderna på ett mer intimt och personligt sätt än vad…
Isbn: 9789147096510
Utgivningsår:20110922
Utgivare: Liber
Mediatyp: BB
av:Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Topp 40 just nu!
Markus Lutteman
Läs ett smakprov!
Malin Albertsson, Malin Johansson
Lennart Wrigholm, Göran Brandels, Peder Sveder