Bläddra
Sökresultat för Marcus Van Dijk... Rensa filter?

av:Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus Van Dijk

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
I den här prisbelönta boken – nu i sin andra reviderade upplaga – visas hur de mänskliga sinnena kan bilda utgångspunkt för ett företags marknadsföring. Det handlar om hur företag via emotionella inslag – genom att synas, låta, dofta, kännas eller smaka – kan bemöta kunderna på ett mer intimt och personligt sätt än vad…
Köp här

Isbn: 9789147096510

Utgivningsår:20110922

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB

av:Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Köp här

Isbn: 9789147087105

Utgivningsår:20080527

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB